Benicarló
Foto Foto Foto Foto
fletxaValencià fletxaCastellano
retol
COMUNICACIÓ I IMATGE INSTITUCIONAL

Informació d'Interés

  • Festes locals per al 2019 i escolars per al curs 2018-19 El Ple del mes de juliol ha aprovat el calendari festiu per al 2019. Les festes locals seran Sant Gregori (9 de maig) i Sant Bartomeu (24 d'agost). I les festes escolars per al curs 2018-2019 seran el 2 de novembre de 2018, el 7 de desembre de 2018 i el 18 de març de 2019.
  • Programa de termalisme de l'IMSERSO per a l'any 2018 El Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, a través de l'IMSERSO, engega el Programa de Termalisme Social per a la temporada de 2018.
  • Programa de termalisme valencià La Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives convoca un any més el Programa de Termalisme Valencià, que ofereix la possibilitat de gaudir de tractaments termals, als pensionistes que per prescripció facultativa ho necessiten, en establiments balnearis de la Comunitat Valenciana. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 31 d'octubre de 2018.
  • Programa de turisme de l'IMSERSO per a la temporada 2018/19 El Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, a través de l'IMSERSO, ha posat en marxa la segona fase del programa de Turisme per a la temporada 2018-2019. El termini per a presentar les sol·licituds per a aquesta segona fase és el 26 de febrer de 2019.
  • Registre de bicicletes de la Policia Local Amb l'objectiu de facilitar la identificació de les bicicletes robades, la Policia Local de Benicarló ha obert un registre de bicicletes on es poden inscriure voluntàriament i gratuïtament tots els propietaris. Per a més informació podeu contactar amb la Policia Local de Benicarló (c. del Doctor Coll,5. Tel. 964 475 300) correu.policia@ajuntamentdebenicarlo.org
  • Repartiment de bosses per al reciclatge de residus en l'àmbit domèstic La Regidoria de Medi Ambient facilita de manera gratuïta bosses tricompartimentades per al foment de la separació dels residus en l'àmbit domèstic. Les bosses es poden recollir a l'oficina d'atenció ciutadana de serveis públics municipals situada a la Plaça del Ministre Marcelino Domingo. Més informació al telèfon 964 461 253.

i en castellà teniu:

  • Fiestas locales para el 2019 y escolares para el curso 2018-19 El Pleno del mes de julio ha aprobado el calendario festivo para el 2019. Las fiestas locales serán San Gregorio (9 de mayo) y San Bartolomé (24 de agosto). Y las fiestas escolares para el curso 2018-2019 serán el 2 de noviembre de 2018, el 7 de diciembre de 2018 y el 18 de marzo de 2019.
  • Novedades sobre les pruebas de la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià La Conselleria de Educación ha publicado la Resolución por la cual se convocan las pruebas para la obtención de los certificados de conocimientos de lengua de la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià. Este año la convocatoria presenta varias novedades respecto de los años anteriores. Consultad la <a href=http://bit.ly/2fxwag8>resolución completa</a>. También podéis consultar la compilación de <a href=http://bit.ly/2opmrwd>preguntas frecuentes</a> sobre esta convocatoria que ha elaborado Aviva Benicarló.
  • Novedades sobre les pruebas de la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià La Conselleria de Educación ha publicado la Resolución por la cual se convocan las pruebas para la obtención de los certificados de conocimientos de lengua de la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià. Este año la convocatoria presenta varias novedades respecto de los años anteriores. Consultad la <a href=http://bit.ly/2FxwAG8>resolución completa</a>. También podéis consultar la compilación de <a href=http://bit.ly/2oPMRwD>preguntas frecuentes</a> sobre esta convocatoria que ha elaborado Aviva Benicarló.
  • Programa de termalismo del IMSERSO para el año 2018 El Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad, a través del IMSERSO, pone en marcha el Programa de Termalismo Social para la temporada de 2018.
  • Programa de termalismo valenciano La Conselleria de Igualdad y Políticas Inclusivas convoca un año más el Programa de Termalismo Valenciano, que ofrece la posibilidad de disfrutar de tratamientos termales, a los pensionistas que por prescripción facultativa lo necesiten, en establecimientos balnearios de la Comunitat Valenciana. El plazo de presentación de solicitudes finaliza el 31 de octubre de 2018.
  • Programa de Turismo del IMSERSO para la temporada 2017-2018 El Instituto de Mayores y Servicios Sociales (IMSERSO) ha puesto en marcha un año más el programa de Turismo para la temporada 2017-2018. El plazo para presentar solicitudes para la primera fase será hasta el 7 de junio de 2017, y para la segunda fase hasta el 26 de febrero de 2018.
  • Programa de turismo del IMSERSO para la temporada 2018/19 El Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad, a través del IMSERSO, ha puesto en marcha la segunda fase del programa de Turismo para la temporada 2018-2019. El plazo para presentar las solicitudes para esta segunda fase es hasta el 26 de febrero de 2019.
  • Registro de bicicletas de la Policía Local Con el objetivo de facilitar la identificación de las bicicletas robadas, la Policía Local de Benicarló ha abierto un registro de bicicletas donde se pueden inscribir voluntaria y gratuitamente todos los propietarios. Para más información podéis contactar con la Policía Local de Benicarló (c. del Doctor Coll, 5. Tel. 964475300) correu.policia @ ajuntamentdebenicarlo.org
  • Reparto de bolsas para el reciclaje de residuos en el ámbito doméstico La Concejalía de Medio ambiente facilita de manera gratuita bolsas tricompartimentadas para el fomento de la separación de los residuos en el ámbito doméstico. Las bolsas se pueden recoger en la oficina de atención ciudadana de servicios públicos municipales situada en la Plaza del Ministro Marcelino Domingo. Más información al teléfono 964 461 253.
Suggeriments T'agrada? Imprimir Actualitzada 22/10/2018 15:26 © 2000-2018 Ajuntament de Benicarló